Miesvoimaa! Opas testosteronitason parantamiseen

11,90 sis. 24% alv

Mies, oletko jatkuvasti väsynyt? Onko halukkuutesi heikentynyt vuosien aikana ja eikö seksi kiinnosta enää? Oletko jatkuvasti pahalla tuulella ja ärsyynnyt helposti? Onko mielialasi matalalla? Nämä oireet voivat johtua matalasta testosteronitasosta. Ota oman miehisyytesi parantaminen omiin käsiisi.  

 

tuotetunnus (SKU) 001

Kuvaus

Huom: Kauppa on kiinni toistaiseksi. Voit ostaa kirjan Elisan E-kirjakaupasta Epub-formaatissa samaan hintaan täältä. Epub-kirjaa voi lukea ilmaisella Adoben ohjelmistolla

Miesten keskimääräinen testosteronitaso on madaltunut jo vuosikymmenien ajan, ja yhä useampi kärsii testosteronivajeesta. Testosteroni on miehen sukuhormoni ja vahvasti yhteydessä miehen henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin sekä seksuaaliseen halukkuuteen. Miehet, joiden testosteronitaso on korkeampi, voivat usein paremmin. Energinen, itsevarma ja hyvinvoiva mies pärjää todennäköisesti paremmin työelämässäkin. Moni mies voi kärsiä testosteronin puutteesta myös tiedostamattaan. Tieteelliset tutkimukset kertovat syistä ja mekanismeista testosteronin madaltumisen taustalla sekä keinoista, joiden avulla testosteronitasoon voidaan vaikuttaa. Tämä kirja on kirjoitettu oppaaksi testosteronitason parantamiseen kenelle tahansa. Keho on kuin auto: Jos sitä ei huolla, se ei toimi hyvin. Oletko sinä pitänyt kehostasi huolta?

Vaikka eläisikin terveellisesti ja harrastaisi liikuntaa, saattaa silti kärsiä testosteronin puutteesta. Syy testosteronivajeeseen voi olla esimerkiksi yliharjoittelussa, huonossa unenlaadussa, liiallisessa kestävyysharjoittelussa, stressissä tai ravinnevajeissa. Kestävyysurheilijat elävät tutkimusten mukaan yleensä muita urheilijoita pitempään, mutta heidän testosteronitasonsa on usein kroonisesti madaltunut jos harjoittelun kokonaismäärä on suuri. On paljon asioita, joita voi tehdä estääkseen testosteronivajeen.

Tämän kirjan avulla voit tunnistaa juuri sinun testosteronitasoosi eniten vaikuttavat asiat ja muuttaa niitä. Kirjassa käsitellään tieteellisesti tutkittuja testosteroniin vaikuttavia asioita kokonaisvaltaisesti. Käsiteltyjä aiheita ovat muun muassa seuraavat: Ruokavalio, stressi, unenlaatu, eri liikuntamuodot, laboratorioarvot, verensokerinhallinta, lihavuus sekä tutkitusti toimivat ravintolisät.

Tiedostomuoto: E-kirja (PDF, vesileimattu)
Sivumäärä: 100
Kirjailija: Jyri Mäkinen
E-kirjan julkaisuvuosi: 2015
ISBN: 9789529362691